Захист прав споживача
Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів.
Сервіс Frisbee не є винятком, тож орган, який здійснює державне регулювання щодо діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія “Гелексі”» як надавача фінансових послуг – це Національний банк України.
Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Звертатися в НБУ можна через такі канали:
- надіслати звернення онлайн або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму;
- надіслати лист разом із документами на адресу: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601;
- подати письмове звернення за адресою: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601.
Більше інформації за посиланням.
У 2021 році стартувала всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з провідними банками та Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета цієї кампанії – поліпшити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами, пояснити, які права та обов’язки мають українці як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
- сервісу Frisbee письмово, надіславши звернення поштою, за адресою: ТОВ «ФК “ГЕЛЕКСІ”»: 03083, м. Київ, пр. Науки, буд. 50. Термін розгляду звернення – не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п’яти днів;
- Національного банку України: адреса для листування – вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601; адреса для подання письмових звернень громадян – вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601. Термін розгляду звернення Національним банком – не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п’яти днів;
- суду: споживач звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.
НБУ радить спершу звернутися до фінансової установи, яка, на думку споживача, порушила його права. Якщо це не допомогло, тоді звертатися по допомогу до Національного банку України чи до суду.