Процедура повернення покупок із Frisbee
Для оформлення повернення вам необхідно звернутися безпосередньо до продавця, у якого ви зробили покупку.
Інформацію про процедуру, терміни та інші умови повернення також необхідно уточнювати безпосередньо у продавця.
Зверніть увагу, що Frisbee є сервісом оплати ваших покупок, але не їх продавцем. Тому для оформлення повернення вам необхідно звернутися безпосередньо до продавця.
У сервісу Frisbee немає обмежень за термінами, тому що покупку ви повертаєте продавцю згідно з його умовами.
Після оформлення повернення на стороні продавця Frisbee оновить інформацію про вашу покупку на своїй стороні.
Після успішного повернення, залежно від обраного вами плану оплати, строку та виду повернення (частковий або повний), заборгованість по вашій покупці перед сервісом Frisbee може бути відсутньою або її сума перерахується.
Інформацію про статус повернення та стан заборгованості перед сервісом Frisbee можна побачити в особистому кабінеті, а також в інформаційних повідомленнях від нас.
Час обробки повернення залежить від вашої взаємодії із продавцем. Frisbee зі свого боку не може вплинути на цю процедуру. Отримавши інформацію від продавця про повернення, ми оновимо її на своїй стороні.
Якщо ви повернули покупку, але стан вашої заборгованості перед Frisbee в особистому кабінеті ще не оновився, це означає, що продавець поки не передав нам інформацію про ваше повернення.